raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2024-05-06 13:00

Balandžio mėnesio apžvalga

Balandžio mėnesio apžvalga

Balandžio mėnuo buvo neįprastai šiltas ir primenantis vasarą. Dėl to Lietuvos internautai daugiau domėjosi orų permainomis ir prognozėmis, kas lėmė orų prognozių portalo meteofor.lt vidutinės dienos auditorijos augimą (+28.18%, vidutinis pralestas laikas vienam vartotojui - +23.27%).

Praėjusį mėnesį pastebima, kad bendras interneto vartojimas smuko apie -4%, tačiau dienos auditorija audituojamose svetainėse augo +1.21%, ši tendencija rodo, kad interneto vartotojai balandžio mėnesį nors ir naršė kasdien, tačiau šylant orams -  pasyviau ir trumpiau.

Duomenys pateikiami įskaitant ir svetainėms priklausančių mobiliųjų aplikacijų* ir video grotuvų** srautą.

Avg. daily Real Users

Audituojamų svetainių (t.y. įsidiegusių Gemius matavimo skriptą į svetainės kodą) sąrašo, pagal vidutinį dienos realių vartotojų skaičių, pirmoje vietoje – naujienų portalas delfi.lt*, kurį balandžio mėnesį kasdien aplankė vidutiniškai 475 tūkst. (-1.14%) Lietuvos interneto vartotojų. Antroje vietoje – 15min.lt*, kurį praėjusį mėnesį kasdien vidutiniškai aplankė virš 438 tūkst. (+1.27%) internautų, trečioje – tv3.lt* su vidutiniškai 410 tūkst. (+2.95%) realių vartotojų kasdien.

Pagal šią metriką, balandžio mėnesį, didžiausi augimai matomi svetainėse: meteofor.lt (+28.18%; +30.4 tūkst. realių vartotojų kasdien) ir kasvyksta.lt (+27.69%, +16 tūkst. realių vartotojų kasdien).

 

ATS (Average Time Spent)

Balandžio mėnesį pagal audituojamose svetainėse tenkantį vidutinį laiką vienam vartotojui - internautai daugiausiai laiko skyrė naujienų portalui lnk.lt** – 1 val. 57 min. (+0.83%), transporto skelbimų portalui autoplius.lt* – 1 val. 57 min (-6.80%) ir naujienų portalui delfi.lt* – 1 val. 30 min (-8.78%).

Praėjusį mėnesį vidutinis laikas tenkantis vienam vartotojui naršymui visais įrenginiais audituojamuose svetainėse buvo 6 val. 48 min. t.y. -4.35% mažiau nei kovo mėnesį. Kompiuteriu naršantys balandį skyrė vidutiniškai 4 val. 47 min. (-1.94%), mobiliųjų įrenginių naudotojai – 4 val. 45 min. (-5.66%).

 

Real Users

Praėjusį mėnesį, audituojamų svetainių TOP25 sąraše, pagal realius vartotojus visose platformose labiausiai augo orų prognozės svetainė meteofor.lt: +13.39% – bendroje platformoje (+76 tūkst. realių vartotojų per mėnesį), +11.43% – kompiuterių platformoje (+25 tūkst. realių vartotojų per mėnesį), +14.86% – mobiliuosiuose įrenginiuose (+66 tūkst. realių vartotojų per mėnesį).

Balandžio mėnesį audituojamų svetainių bendroje platformoje (angl. Total) naršė 1 milijonas 830 tūkstančių Lietuvos interneto vartotojų (-0.61%). Kompiuteriais naršė daugiau kaip 1 milijonas 100 tūkstančių (-1.76%), mobiliais įrenginiais – 1 milijonas 512 tūkstančių (-0.21%) Lietuvos interneto vartotojų.

 

Views

Įpusėjus pavasariui audituojamų svetainių TOP25 sąraše, pagal puslapių peržiūras, visose platformose (angl. Total) didžiausias augimas buvo užfiksuotas svetainėje meteofor.lt (+47.32%) ir portale skelbimai.lt (+6.22%)

Balandžio mėnesį audituojamų svetainių bendroje platformoje visais įrenginiais (angl. Total) buvo sugeneruota -4.68% mažiau puslapių peržiūrų nei kovą – 887 milijonai. Kompiuteriais sugeneruotų puslapių peržiūrų buvo – 203 milijonai (-3.57%). Tuo tarpu mobiliaisiais įrenginiais sugeneruotų puslapių peržiūrų buvo 683 milijonai, -5.00% – mažiau nei kovo mėnesį.

 

Daugiau duomenų: https://e-public.gemius.com/lt/

Į iškarpinę> Spausdinti

Sektorius

Tyrimai

Šalis

Lietuva

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį