raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2023-06-06 13:30

E-komercijos tyrimas Baltijos šalyse: dažniausiai internetu apsiperkama Lietuvoje

E-komercijos tyrimas Baltijos šalyse: dažniausiai internetu apsiperkama Lietuvoje

Tarptautinės interneto tyrimų ir technologijų įmonės “Gemius” atliktas e-komercijos 2023 tyrimas Baltijos šalyse atskleidė, kad lyginant su kitomis Baltijos šalimis dažniausiai internetu apsiperka lietuviai (90% visų tyrime dalyvavusių respondentų). Lyginant apsirikimą skirtingais įrenginiais buvo pastebėta, kad estai labiausiai linkę apsipirkimui naudoti asmeninius kompiuterius, o lietuviai dažniau nei kaimyninių šalių gyventojai naudojasi išmaniaisiais telefonais ir SmartTV galimybėmis.

Šių metų “Gemius” E-komercija 2022 tyrimas, atliktas apklausiant Latvijos, Lietuvos ir Estijos interneto vartotojus, parodė, kad per pastaruosius metus iš bent kartą apsipirkusių internetu daugiausiai yra lietuvių (90%). Tuo tarpu Latvijoje ir Estijoje 82% respondentai nurodė, kad per pastaruosius puse metų yra pirkę internetu. Lyginant visas Baltijos šalis tarpusavyje, respondentai iš Latvijos dažniausiai buvo linkę nurodyti, kad dar nėra pirkę internetu, tačiau planuoja pirkti ateityje. Pastarąjį atsakymo variantą pasirinko 12% latvių, Estijoje - 10% apklaustųjų, o Lietuvoje tik 6%. Kategorišką “Ne” apsipirkimui internetu pasirinko 8% respondentų Estijoje, 6% - Latvijoje ir 4% tyrimo dalyvių iš Lietuvos.

Populiariausias įrenginys, kurį tyrimo dalyviai naudoja pirkdami internetu, yra kompiuteris. Juo dažniausiai naudojasi Estijos respondentai - taip nurodė 95% apklaustųjų, Latvijoje – 91% respondentų, Lietuvoje – 86% respondentų. Lietuviai, palyginti su latviais ir estais, dažniau apsipirkimui naudoja mobiliuosius telefonus. Lietuvoje mobiliaisiais telefonais perka 73% respondentų, Latvijoje – 68% ir Estijoje – 62%. Be to, Latvijoje 9% respondentų apsipirkimui naudoja planšetinius kompiuterius, Estijoje – 8%, o Lietuvoje - tik 6% tyrimo dalyvių. Kalbant apie išmaniųjų televizorių galimybes apsiperkant internetu, Lietuvoje juo apsiperka 3% tyrimo dalyvių, o Latvijoje ir Estijoje - tik 1%.

 

"Gemius" e-komercijos 2022  tyrimas, atliktas naudojant internetinę apklausą gemiusAdHoc. Tyrimas remiasi duomenimis, gautais atsitiktinai atrinktiems interneto naudotojams rodant interneto klausimyną populiariausiuose Latvijos, Estijos ir Lietuvos svetainės. Latvijoje tyrimo metu apklausti 2038 respondentai nuo 18 iki 74 metų, o Lietuvoje - 2556 respondentai nuo 15 iki 74 metų. Estijoje tyrime dalyvavo 1433 interneto vartotojai nuo 18 iki 74 metų.

Norėdami sužinoti daugiau apie Latvijoje, Estijoje ir Lietuvoje atliktus tyrimus, susisiekite su „Gemius Baltic“ adresu contact.lt@gemius.lt arba „Gemius Latvija“ adresu contact@gemius.lv.

Gemius yra tarptautinė tyrimų ir technologijų įmonė, teikianti duomenis, taip pat pažangius skaitmeninės ir tradicinės rinkodaros veiklos įrankius, tokius kaip interneto analizė, internetinių kampanijų valdymas ir reklamos pateikimas. Bendrovė siūlo išsamius sprendimus rinkodaros specialistams, reklamos agentūroms, leidėjams ir elektroninei prekybai. Rinkoje "Gemius" veikia nuo 1999 m. Bendrovė yra IAB Europe ir I-COM Global narė. Bendrovės tyrimai atliekami laikantis tarptautinio ICC/ESOMAR kodekso principų.

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

analizė ir infografikas

Sektorius

Tyrimai

Šalis

Lietuva

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį